درس تکنولوژی ارتباطی

درسی و آموزشی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

گزارشی از شرح درس جلسه دهم

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۱۷ ق.ظ

بسمه تعالی

اول کلاس در مورد انتخابات و این که چه کسی رای می آورد صحبت کردیم و بعد از آن آقای عسکری در مورد سایت های just past e.it / academia / issuu.com / send.video.com  صحبت کردند و این که در یکی از این سایت ها می توان با داعش رابطه مستقیم داشته باشیم.

آقای غلامی راجع به اینترنت اشیاء صحبت کردند که چطور می توان با نت محیط و اشیاء را کنترل کنیم از مثال هایی که زده شد کنترل دمای خانه و یا برق منزل می باشد که مثلا دمای خونه رو خارج از منزل تنظیم میکنیم. از بدی های اینترنت اشیاء این است که می توانند هکر ها وسایل زندگی شما را هک کنند و یا الگوی زندگی شما رو بدانند.

نوبت به خانوم مسعودی رسید  با توضیح برنامه ای گپ که همانند تلگرام می باشد با ویزگی های متفاوت از قبیل یک پیام رو با چندین دستگاه بنویسیم و پاک نشه البته که تلگرام هم این ویژگی رو داره. در مورد فیدیبو توضیح دادن که آقای نجاح این برنامه رو هفته پیش توضیح دادند.

برنامه سوم رایمون می باشدکه یک دستیار شخصیه و برنامه ای جهت تسهیل کارهای روزمره.

آقای یاری با نرم افزار اسپاتی فای توضیح خود را شروع کرد اسپاتی فای 30 میلیون موزیک رو در خود جای داده 100 میلیوم کابر داره و در سال 2006 کار خود رو شروع کرد و در سال 2008 رسمی شد. نسخه دکستاپ رایگانه اما تبلیغاتش خیلی زیاده و بصورت آنلاین می باشد و ذخیره نمی شود. قبلا کاربران ایرانی اجازه ورود به این سایت رو داشتن اما به دلیل سیاست های ایران این سایت فیلتر شده است.

و در آخر آموزش تایپ.

۹۶/۰۲/۲۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد حسین منیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی