درس تکنولوژی ارتباطی

درسی و آموزشی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

گزارشی از شرح درس جلسه هفتم

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۵۳ ب.ظ

بسمه تعالی

طبق روال همیشه کلاس سر ساعت شروع شد و خانوم اسبقی میخواستند برنامه جدیدی رو توضیح بدهند البته قبل از آن برنامه ترلو رو کامل توضیح دادند، متاسفانه یا خوشبختانه من هم کنفرانس داشتم خیلی سعی کردم بندازم هفته بعد اما استاد قبول نکرد. قبل از کنفرانس یک بحث کوچک جنسیتی در مورد فوتبال داشتیم که من یک طرف قضیه و خانوم های کلاس یک طرف قضیه بودن.....به هر حال کنفرانس خودم رو شروع کردم  اول کنفرانس در مورد یوتیوب رد صحبت کردم که یک رسانه مین استریم هستش بعد از اون در مورد نت رای و ادبلاکر ها صحبت کردم خیلی کوتاه بود اما بنظر خودم خیلی مفید بود در ادامه کار یکی از دانشجویان به همراه خانوم اسبقی پینترنست رو دوباره و به صورت کامل توضیح دادن با اینکه من کامل پینترست رو بلد بود اما برایم جالب بود. البته قبل از اون جابر جان خواست کنفرانس دیگری بدهد که به خاطر مشکلات فنی مقدور نبود.

باز مثل همیشه استاد تایپ ها رو چک کرد....


۹۶/۰۲/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد حسین منیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی