درس تکنولوژی ارتباطی

درسی و آموزشی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

پاسخی به یک سوال...

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ق.ظ
  

  استفاده از تکنولوژی برا ما و سازنده های آنها چه منفعتی دارد؟
در نگاه اول می توان گفت که تکنولوژی زاییده نیاز بشر است و اولین کارکرد آن رفع این نیاز ها می باشد اما از جمله منافعی که می توان برای کاربران این تکنولوژی ها  نام برد افزایش سریع تر و راحتر کار ها هست و میزان دسترسی وسیع تر در همان زمینه خاص و همچنین، همان طورکه پول تولید پول میکند تکنولوژی تکنولوژی می آورد اما این همه تکنولوژی بی عیب نیست و یه جور دیالکتیکی بین تکنولوژی و انسان برقرار است و این دو مقوله در هر لحظه رو هم تاثیر رفت و برگشتی می گذارند و هر در حال تغییر دادن هم هستند چه انسان ها که متاثر از تکنولوژی ها در قالب تغییر فرهنگ ها هستند و چه تکنولوژی ها که به واسطه ی این تغییر فرهنگ ها به وجود می آید.
اما مالکان این ابزار ها که همیشه دنبال کنترل و تاثیرگزاری روی توده مردم هستند به هدف خود رسیده اند و می توانند به طور غیر مستقیم مردم و جامعه را کنترل اجتماعی سیاسی اقتصادی کنند!
۹۵/۱۲/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد حسین منیری

نظرات  (۱)

سلام علیکم لینک های به صورتی گذاشته شود که بتوان از همین سایت وارد آدرس مورد نظر شد و  همچنین آدرس حسابlinked inگذاشته شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی